dinsdag 20 maart 2018

Facebook Live - Pop Up Card

Hallo allemaal,

Donderdagavond 8 maart heb ik weer een live workshop gegeven in de Noor! Design facebookgroep.  We hebben dit onderstaande modelletje gemaakt met een verassing pop-up effect. Gezellig dat jullie allemaal weer mee hebben gekeken en gedaan. Ik heb al vele mooie kaartjes voobij zien komen.



Heb jij dit live filmpje gemist, of wil je hem nog eens rustig terug kijken? Dat kan door op onderstaand plaatje te klikken. 


De benodigdheden voor het maken van dit kaartje zijn als volgt:

Cardstock kleur 1;
*11 x 17 cm (2 keer)
Cardstock kleur 2;
* 10.5 x 12 cm
* 10.5 x 2 cm
* 10.5 x 1.5 cm
Mica;
* 5 x 7 cm ( mocht je dit niet hebben snijd het dan uit cardstock kleur 2)
Noor! Design designpapier;
* 10 cm hoog x 11.5 cm breed
* 10 cm hoog x 1.5 cm breed

Verder heb je nodig;
* Noor! Design cirkel stans
* Noor! Design randmal 2 keer
* Noor! Design tekststempel
* plaatje 
* basismateriaal denk aan je vouw/snijapparaat
* wat bloemetjes etc voor aankleding

Ik zal hieronder nog even de producten uitlichten die ik gebruikt heb:


6002/0783 Blauw Bloemcirkel

6002/0784 Blauw Rand met waaiers

6002/0939 Garden Leaves

6004/0011 Crafty Cocktail Typemachine

6011/0531 Paper bloc Secret Garden

Hieronder nog een paar voorbeeldjes met hetzelfde model kaart.


Leuk dat jullie een kijkje zijn komen nemen. Hopelijk heb ik jullie hiermee mogen inspireren. 

Creatieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Daisy, een prachtige kaart, helaas kom ik niet op de live uitzending, als ik op het plaatje klik!!
    ik zoek het nu even op via fb, komt goed, wou dit even melden'
    fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen