vrijdag 2 februari 2018

Beautiful Vlissingen

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie stap voor stap de opbouw zien van mijn layout met natuurlijk de nodige Noor! mallen uit de SCR@P lijn.. Ik ben begonnen met een wit vel. Als eerste heb ik de sterren van Carabelle Les Géométriks gestempeld met gouden inkt van Encore. De andere sterren komen van Panduro design. Ik heb een blauw napje, van een aquarelle verf in dit geval Sennelier, nat gemaakt en daarmee de stempel ingesmeerd. Dit zijn de aller lichtste sterren op de eerste foto. Met een waterspray heb ik er over heen gesprayd en daarna met een bankpasje het verdeeld. Door het water gaat de verf lopen en veeg je de ster wat uit. 


Opnieuw sterren gezet en weer met water gesprayd. En daarna weer met het bankpasje het verdeeld.
Als laatste heb ik weer opnieuw sterren gezet met wat puurdere verf van het napje. 


 Nog meerdere kleinere sterren volgen.  Sommige vervagen met water en sommige met pure aquarelle verf zo laten. Dan komen er nog wat pijlen met de gouden inkt.


 Volgende fase is spetteren met in dit geval Color Shine Gold van Heidi Swapp en blauwe inkt van het Sennelier napje met een beetje water. Deze blauwe inkt pak je met een kwast en daarna kun je er tegen aan tikken zodat er spetters op je layout komen.

Hieronder zie je het eindresultaat:


De foto is Michiel de Ruyter, standbeeld aan zee in Vlissingen.


Papier van Joy!crafts December to Remember voor het matten. Ook heb ik een wit papier gekleurd met het blauwe napje om precies de kleur te laten terug komen van de achtergrond. Nog wat gescheurde washi tape achter de foto.


Pijlen(goud gemaakt met inktblokje)  en het woordje "Beautiful" van het Stencil Kit Beautiful


Ook deze leukerds zijn van het Stencil Kit Beautiful.

Zo, ik hoop dat ik jullie weer geïnspireerd heb vandaag met dit verhaal en deze layout! Hopelijk weer tot een volgende keer!

groetjes, Annette

3 opmerkingen: