vrijdag 12 januari 2018

December Daily

De decembermaand is een maand met veel leuke, sfeervolle feestdagen. Om een goede herinnering aan deze maand te hebben, heb ik een december daily gemaakt. In mijn december daily heb ik een verslag gemaakt van wat ik allemaal deze maand gedaan heb. Ik heb niet alle dagen foto's gemaakt, maar wel bij iedere dag wat getypt. In dit album heb ik de papier collectie "December to remember" van Noor! Scr@p gebruikt. Ook heb ik mijn restenbak met papier gebruikt als achtergrond van pagina's.


De voorkant van mijn album heb ik gemaakt met de gelli plate en een mask van Dutch Doobadoo. Omdat de witte achtergrond van het PL kaartje zo opviel, heb ik dit kaartje bewerkt met een mask en distress inkt. Deze Dutch mask art Star A5 heb ik op meerdere pagina's in mijn album terug laten komen.


In de kaft zit een stuk journaling. De stans Love heb ik hierbij niet in zijn geheel gebruikt.



Op de pagina van 1 december komen diverse Noortjes terug. De tekst Friday heb ik uit het PL kaartje gesneden.


De kleine labels (6003/0062) gebruik ik graag als accent op een pagina.


De stans van de auto op deze pagina is ook van Noor (6003/0074)


Ik heb niet voor alle dagen foto's gemaakt. Maar door de journaling op deze manier te verwerken, is dit toch geen kale pagina geworden. De tekst op dit journalingskaartje was niet toepasselijk voor deze dag. Omdat ik het kaartje graag gebruiken wilde, heb ik een cirkel over de tekst heen geplakt.


De tekst december is gemaakt met een stans uit de Noor! Scr@p collectie (6002/0461 Noor! Design Sending Messages Through the Year ).


De sneeuwpop die ik bij deze foto gebruikt heb, heb ik geknipt uit een PL kaartje van deze papierlijn. 


Ook de tekst memories komt uit een PL kaartje. Door er een wolkje omheen te tekenen en vervolgens uit te knippen, is deze tekst erg leuk op deze pagina.


De PL kaartjes op deze pagina's heb ik gebruikt als blikvanger.



Op de laatste pagina die ik hier wil laten zien zie je de pakjes van een PL kaartje onder de foto uit komen.


Dit waren enkele pagina's uit mijn december daily. Ik vind het nu al leuk om mijn album van deze laatste maand van het jaar door te bladeren. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mee te kijken.

Groeten Hanny

1 opmerking: