zondag 24 december 2017

Winter Time

Hallo allemaal,

In deze blogpost zal ik een omschrijving plaatsen van het kaartje dat ik heb gemaakt in het life filmpje op donderdag 14 december. Je kunt het filmpje hier terugkijken.

Afbeeldingsresultaat voor facebook live


Ik heb een Winters kaartje gemaakt, aangekleed met allemaal leuke Noortjes. Het design papier dat ik gebruikt heb komt uit de set Let it snow 6011/0516.


Wat heb je nodig:

Cardstock 28 x 20.8 cm en 7.8 x 14 cm
Design papier 7.3 x 13.5 cm en 7.3 x 4.4 cm


Op de foto hierboven heb ik een tekening gemaakt van het patroon.  Allereerst teken je aan de boven en onderkant 1.5 cm van de rand een lijn. Dit doe je ook aan de linkerkant. Deze 2 lijnen worden snij lijnen.  Vanuit de linkerkant ga je verticaal lijnen teken. Dit worden allemaal vouwlijnen. Vanuit de rand komen deze op 1.5 - 3 - 7.9 - 12.9 en 20.5. Zowel aan de boven als aan de onderkant teken je op 14 cm een vouwlijn van 1.5 cm. Dit word het midden van je kaart.


Je vouwt alle lijnen zoals bovenstaand. Je krijgt dan een trappetje. Op de achterste tree heb ik het stuk cardstock van 7.8 x 14 cm geplakt.
De 2 stukjes designpapier
 Plak je op de 2 treden. 
Je basis van je kaart is nu af.

Ik heb mijn kaartje aangekleed met allemaal leuke Noortjes. Ik zal de mallen met de nummers hieronder voor jullie plaatsen.


6002/0583 One of a Kind Kerstset huisjes


6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen


6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees



6002/0778 Happy Holidays Elanden


Ik zag al een aantal leuke kaartjes naar aanleiding van het life filmpje verschijnen. Mocht je dit kaartje gemaakt hebben en Noortjes erop hebben gebruikt, plaats hem dan gezellig in de Noor! Design facebook groep.

Creatieve groetjes,

1 opmerking: