zondag 3 december 2017

Love


Hallo Allemaal

Vandaag even geen kerstkaartje maar een leuke Tag. Met hierop de nieuwe Steampunk mal van Noor!Design. Wat is ie Stoer!


Voor deze Tag heb ik design papier uit twee verschillende papier blokken gebruikt. Het groene ''Fading colours'' papier 6011/0301 lijkt net alsof het van kranten is gemaakt. Super stoer voor een achtergrond. 
6011/0301 Paper bloc Fading Colours

Deze heb ik uitgesneden met de ''No End Borders'' mal 6002/0510 en het stikrandje wat extra aangezet met een zwarte fineliner. Onder deze rand zie je het ruitjes papier uit het papier blokje ''Berry Sweet'' 6011/0316.  Leuk om lief en stoer met elkaar te combineren.  Met wit verf heb ik wat spatten gemaakt op het papier.



Uit de nieuwe Mixed Up steampunk set 6002/0990 heb ik het hartje gebruikt en bewerkt met een finke laag zwarte embossing poeder en gliding wax. Zo lijkt het net van oud metaal. Gaaf is ie!
Heb jij hem al?

6002/0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk      

Het plaatje is van Mo Manning en ingekleurd met mijn markers.
 Achter de bloemen toef zie je nog de leuke kleine filmstrip uit de ''Little Happines''collectie 6002/0978. Pijlen zijn ook altijd leuk. Voor deze tag heb ik de pijlen uit de scrap stans kit Beautiful gebruikt 6002/0914. Nog een paar bloemen en leuke lintjes maken hem af.

Afbeeldingsresultaat voor 6002/0510 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groeten  
Miranda Kosmeier

1 opmerking: