zaterdag 26 augustus 2017

Sleeping Baby


Hallo Allemaal,

Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar wil ik natuurlijk nog wel graag even met jullie delen.


Het leuke model heb ik weer gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. 


Deze heb ik bekleed met het papier uit stansblok 6011/0384 en daar komt ook het schattige plaatje uit.


De randen van de "tent" heb ik versiert met blauwe rand stans 6002/0912.


En in het midden van het gat zit de sierlijke stans uit set 6002/0785.


Op een babykaart voor een jongetje mag natuurlijk het treintje (6002/0513) van Noor! niet ontbreken.



Bovenaan de kaart heb ik de Let's Party vlaggenlijn gedaan om de kaart een extra feestelijk uiterlijk te geven.


De tekst Baby komt uit One of a Kind set 6002/0638.


Fijne dag allemaal,

Liefs Judith

3 opmerkingen: