donderdag 4 mei 2017

Prettige Feestdagen

allo allemaal,

Ik ben ondertussen alvast met kerst kaarten aan de slag. Zo weet ik zeker dat ik er dadelijk genoeg heb. En het is een leuke afwisseling.


Ik heb deze keer een rechthoekige kaart gemaakt, de afmeting is 11 x 17 cm. Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het prachtige design papier van Noor! Design "Let it Snow" art. nr. 6011/0394.

6011/0394 Paper bloc Let It Snow

Ik heb diverse stukjes schuin opgeplakt, hierop nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan.
Deze heb ik ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo. Aan de linkerkant heb ik de sterrand gebruikt, deze heb ik 2x gestanst en tegen elkaar aangeplakt, art. nr. 6002/0397.

6002/0397 Blauw Rand met sterren

Aan de bovenkant heb ik nog een papieren kleedje gebruikt, deze heb ik tussen het design papier gedaan. Het plaatje is van Syta van Gelderen, deze heb ik gemat en schuin opgeplakt op een nieuwe rechthoekige mal van Noor! Design, art. nr. 6002/0631. Rechts heb ik 2 x een tag van Noor! Design uitgestanst en tussen het design papier geschoven, hierop heb ik strikjes van touw beplakt, art. nr. 6002/0539.

6002/0631 Blauw kadermat met ronde hoekjes (4st)   6002/0539 Blauw Tag

Hierop heb ik nog een ster van cardboard van Dutch Doobadoo gedaan. Deze heb ik bewerkt met een beetje gesso. De tekst is ook van Noor! Design, art. nr. 6410/0117.

6410/0117 Stempelset Vrolijk Kerstfeest

Verder heb ik linksonder nog lint en bloemen gebruikt. Linksboven heb ik een drietal plakparels gedaan. Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie nog heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Prachtige kerstkaart. Je bent er inderdaad vroeg bij, ik denk er nog helemaal niet aan, maar het is wel verstandig om zo af en toe een kerstkaart tussendoor te maken. Ga het misschien ook maar eens proberen. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen