maandag 22 mei 2017

60 jaar Getrouwd

Hallootjes allemaal,

Er werd mij gevraagd of ik een kaartje wilde maken voor een echtpaar dat 60 jaar geleden in het huwelijk was getreden. Natuurlijk wil ik dat, en dit is het resultaat geworden.


Ik heb op deze kaart de nieuwe stand stans met waaiers 6002/0784 verwerkt. Deze heb ik achter het effen roze designpapier geplakt. En de ronde stans die bij de voile rand hoort, de 6002/0783, zit achter de bloemen/plaatjes verwerkt.

6002/0784 Blauw Rand met waaiers6002/0783 Blauw  Bloemcirkel

De cijfers 60 heb ik gestanst met de alphabet & numbers jubileum cijfers stans de 6002/0138
Ik heb daar de 60 uit gestanst en van elkaar geknipt. Deze heb ik weer op een vlaggetje geplakt die los bij de one of a kind - alphabetbanner 6002/0799 zit. Dit is eigenlijk met "mat" stansje voor de alphabet banners. Maar zo kan je hem ook gebruiken.



Dan laat ik nog even de zijkant van de kaart zien. Dit model is namelijk gemaakt met een mal van Doobadoo. En deze is vaak voor een enkele kaart. Maar ik heb er dit keer een dubbele van gemaakt.
Dit kan je doen door het cardstock dubbel te vouwen en de mal iets over deze vouw te leggen. Vervolgens kan je hem uit tekenen en knippen/snijden. Zo heb je dus een dubbele kaart.

6002/0799 One of a Kind Alfabetbanner 29 st

Ik heb hem weer met plezier gemaakt en ik hoop het bruidspaar hem ook mooi vind.


2 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtige kaart is dit geworden, zal zeker in de smaak vallen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plaatje Janet!
    Super mooi hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen