vrijdag 20 januari 2017

Project Life


Goedemorgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een pagina laten zien  die ik gemaakt heb voor mijn Project Life album 2015.


Het betreft onze hond Misha, mijn favoriete fotomodel ;)


Haar ogen deden mij denken aan de knopen van de lijn Needles&Pins. Het bloc heeft precies de goede kleuren! {6011/0317 Paper bloc}



De knopen heb ik uitgeknipt, een glimmend laagje gegeven en vervolgens her en der op de pagina's genaaid. 


Het is leuk om met dit papier in laagjes te werken. De randen heb ik wit geschuurd.


De 2de bladzijde, met wat kleinere foto's en het leuke hondje van Joy!Crafts.




Tot zover mijn PL pagina voor jullie.

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

Ik wens jullie alvast een fijn en creatief weekend toe!

2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie hond en een prachtig model voor deze fantastische pagina! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi live project pagina's.En het papier bloc staat er inderdaad prachtig bij.

    BeantwoordenVerwijderen