maandag 26 september 2016

Falling Leaves

Hallo allemaal,

Het is deze maand weer tijd voor de atc kaartjes. Daar hebben we in de facebook groep het thema
"falling leaves" aan gegeven.   Met dit thema mag je dan atc kaartjes maken en deze op sturen naar Noor!Design. Daar worden elke maand alle kaartjes verzameld en verdeeld. Zo krijg je er na de maand ook weer 4 terug van diegene die ook allemaal mee deden. Erg leuk om te doen, ik heb er al een hele map vol van.


Deze kaartjes van mij gaan ook richting Jolanda om verdeeld te worden onder de atc maaksters. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van het gave spinnenweb stans 6002/0562. Het design papier komt van de crafty boutique - secret garden  9100/0301.

6002/0532 Autumn spin en spinnenweb (2st)

En ja, als dan toch de blaadjes vallen dan past er ook nog wel een paddenstoel bij. Deze heb ik uit creme cardstock gestanst en met wat distress inkt bruin gemaakt, Daarna pas uit de mal verwijderd.
En de blaadjes,,,,dat is geen probleem meer. Je stanst er met de blaadjesstans  6002/0580 zo een  heleboel tegelijk uit. Ik heb dat uit een paar kleuren cardstock gedaan en deze verdeeld over de atc kaartjes. 


Lijkt je dit nu ook leuk om mee te doen, dan klik op bovenstaand logo. Natuurlijk kun je ook persoonlijk met iemand de kaartjes ruilen, wat je maar wilt.

En wie weet heb jij straks wel 1 van deze kaartjes in jou brievenbus.

0 reacties:

Een reactie posten