maandag 15 augustus 2016

Lavendel

Hallo allemaal,

De ATC kaartjes zijn nog steeds leuk om te maken.En wist je dat er ook een speciale Noor!Design ATC Facebook groep is?  Daar hebben we elke maand een thema waarmee je vier kaartjes maakt.
Deze stuur je dan naar Noor!Design en daar gaan we alle inzendingen weer verdelen. Je krijgt dan, in een door jou gefrankeerde en geadresseerde, envelop vier kaartjes terug. Alle info kun je daar over vinden in de Facebook groep

https://www.facebook.com/groups/noordesign.artisttradingcards/

Zo hebben we deze maand het thema "Lavendel". En daar heb ik ook vier kaartjes voor gemaakt.


En tja, daar past natuurlijk heel mooi het nieuwe A4 designpapier "Lavendel"6010/0501 bij. Hiermee heb ik de vier kaartjes bekleed. Daarna heb ik het stansje 6002/0541 van de lavendel een aantal keer uitgestanst. In het groen en in het paars. Van het paarse heb ik alleen de bloemen gebruikt en deze op de groene geplakt. Nog een klein labeltje en een pareltje en mijn atc kaartjes waren klaar voor verzending. Wie weet krijg jij er wel 1 van in je retourenvelop. 

6002/0541 Stansmal Lavendel + Strik

We hopen dat jullie gezellig mee doen. Fijne dag!
Groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten