zondag 15 mei 2016

Challenge Pinksteren

(onderaan dit bericht overzicht met gebruikte materialen)

Goedemorgen allemaal op deze 1e Pinksterdag. Het weer laat te wensen over en we zijn nog lekker 2 hele dagen vrij dus betekent: kaartjes maken!

Gisteren heb ik jullie in de Noor! Design Facebook groep uitgedaagd om een kaart te maken waarop ik Noortjes wil zien die uitgestanst zijn in zwart. Je hebt tot maandagavond de tijd om je kaart te posten en uit alle inzendingen kiezen we een winnaar:
(klik op onderstaand logo om doorgelinkt te worden)


Zoals jullie waarschijnlijk wel weten werk ik zelf erg graag met zwart cardstock. Dit is dan ook mijn inspiratiekaartje voor jullie geworden. De basis is gemaakt met de Ticketmal van Dutch Doobadoo. Het designpapier van deze kaart komt uit het Noor! Design blok Budding Spring.


Het mooie ovalen frame heb ik dus uit zwart cardstock gestanst. Ik ben dol op zwart cardstock, vind persoonlijk dat je mallen dan extra goed uitkomen, vooral als je er lichter designpapier achter gebruikt. Probeer het zelf maar eens! 

Op het ovalen frame heb ik een strikje geplakt van een Dutch Paper Art vel. Rondom de tekst heb ik met een multiliner nog een doodle lijntje gemaakt. 


De bloemen zijn gemaakt met de nieuwe Crafty Cocktail set. Een set met daarin een stans en een bijpassende stempel. In 2 formaten, 3 en 4 cm, voor het maken van de mooiste bloemen.


Later deze week zal ik jullie in een filmpje uitleggen hoe je deze bloemen maakt dus houd het blog en het You Tube kanaal van Noor! Design in de gaten! 


Voor kaartjes met tafereeltjes blijft de One of a Kind stansenset ook onmisbaar. Taken, bloemen, blaadjes, bezem, schop, gieter, bloempotjes en veel bloemen.... het zit allemaal in deze set!


De bezem en de schop zijn erg leuk als je die in bruin en zilver cardstock opbouwt. Zo zijn ze levensecht. Speel lekker met deze mallenset en maak er iets leuks van! 


Het stempeltje heet Aggie en komt uit de collectie Scruffy Little Kitten.  Het plaatje is ingekleurd met de AquaBlend potloden. 


Ik wens iedereen een hele fijne pinksteren en ik hoop dat jullie gezellig mee gaan doen met mijn uitdaging! 

Jolanda
   


0 reacties:

Een reactie posten