maandag 18 april 2016

For You

Hallo allemaal,

Wat blijft het toch leuk om met kleurtjes en papiertjes te werken. En ook vind ik het leuk om de mooie vlinderrand 6002/0389 met een airbrush. Zo krijgen de vlinders een mooi kleurenverloop.


Over de kaart kan ik het volgende vertellen, Op de basiskaart van Kraft papier heb ik een vierkant wit papier geplakt en daarop het leuke designpapier "Spring"met de roosjes wat een halve cm aan alle kanten kleiner is. 

6002/0389 Blauw Rand vlinders

Zo krijgt het designpapier een mooie witte mat rand.


Bovenlangs heb ik de vlinderrand verwerkt die ik dus gestanst heb uit wit papier en met 
de airbrush op kleur gemaakt. De losse vlinders 6002/0390 heb ik er bovenop geplakt.

6002/0390 Blauw 2 vlinders

Deze losse vlinders hebben alleen in het midden een beetje lijm gekregen zodat je de 
vleugeltjes wat op kan zetten.


En hoe leuk zijn de nieuwe banner teksten.6410/0410 lekker in het Nederlands.

     6002/0478 Noor! design Cutting & Embossing stencil Doilie rond

Achter de afbeelding heb ik nog de blauwe stans van een doily 6002/0478 verwerkt. Deze heb ik uit wit gestanst en wit gelaten. Daarop de leuke kleine tickets die met een Vintage Flourish 6002/0063 zijn gemaakt.

     6003/0063 Vintage Flourishes Labels

En ook een van mijn favoriete stansen zit er weer op. De klimop.6002/0456 Ik vind hem geweldig ! Ook deze heb ik uit wit gestanst en met  de airbrush op kleur gebacht.

6002/0456 Autumn klimop

Al met al vond ik de kaart druk genoeg en heb hem zo verder gelaten. Ik hoop dat je er weer inspiratie van hebt gekregen en wens je een fijne dag verder,

3 opmerkingen:

  1. Cool...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dan toch wat een leukerd.
    Het Kraft in combinatie met de roze tinten is wel heel gaaf.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen