donderdag 10 maart 2016

Spring maar achterop bij mij


Gezellig dat je weer even langs komt op ons blog.  Vandaag heb ik voor mijn doen een heel rustig kaartje gemaakt. Ik vond  de mallen zo het mooiste tot zijn recht komen.  


De basis is een vierkant kaartje van 12 bij 12 cm van kraft waar ik met de doodle stempels langs de randen heb gestempeld.

6002/0480 Blauw Vierkant

 De prachtige blauwe mal 6002/0480 heb ik gestanst uit rood cardstock en de achter mat stans  in het wit. Zo knalt ie lekker uit de kaart.Ik heb wat ribbelkarton en een stukje boekpapier eronder geplakt.  


De tekst hoort gewoon bij de leuke fiets 6003/0064 die ik over een touwtje  heb geplakt.
Een simpel kaartje maar ik ben er blij mee! 

6003/0064 Vintage Flourishes Opoefiets

Tot de volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten