dinsdag 1 maart 2016

Noor! Design Demo - Doeading Demodagen


Hallo allemaal,

vrijdag 4 en zaterdag 5 maart is het weer zo ver de demodagen bij Doeading in Spijkernisse in het Atlas hotel. Ik mag allebei de dagen hier een demo verzorgen met de producten van Noor Design en er is nog veel meer te bleven, kom je ook?


De basis heb ik gemaakt met roze cardstock, hierop heb ik wit cardstock en designpapier uit het blok spring(6011/0308) gemat.

6002/0366 Vintage Borders Rand 2

Aan de zijkanten heb ik een mooie randstans(6002/0366) geplakt. Aan de bovenkant de prachtige bloemen randstans (6002/0476).


In het midden heb ik de nieuwe mal (6002/0535) gebruikt, deze heb ik uitgestanst uit wit glanzend karton en het grote gedeelte van de stans heb ik in roze uitgestanst en er achter geplakt.


Onder de roos heb ik een groen blad (6002/0332) geplakt met wat pareltjes.


De zwanen stans (6002/0500) heb ik uitgestanst uit wit glanzend karton. De linker zwaan heb ik andersom opgeplakt om zo het plaatje enig zins na te bootsen.

6002/0535 Blauw Vierkant accolades

Groetjes en misschien tot ziens op de demodagen van Doeading,


1 opmerking:

  1. Wat een romantisch kaartje is het zo met die zwanen en de sierlijke stansen..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen