woensdag 24 februari 2016

Wishing you a Hoppy Day

Vandaag laat ik jullie een paaskaartje zien waarop ik verschillende stansmallen van Noor! Design heb verwerkt. Maken jullie wel eens paaskaartjes? Ik maak ze zelf niet zo heel veel.


Langs de rand van de kaart heb ik de blauwe mal 6002/0256 van Noor! Design gebruikt. Achter het Vintage plaatje zit de nieuwe blauwe mal 6002/0533. Deze is ook weer geweldig toch?

Joy! Crafts - Noor! Design Rand Franse Lelie      Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel  

Voor het hartje heb ik een gieter geplaatst, deze komt uit het One of a Kind Spring set van Noor! Design. Deze heb ik uit Metallic Zilver kaartkarton van Joy! Crafts gestansd.


 bloempotjes links onder komen ook uit dit One of A Kind Spring set en zijn uit Metallic Brown gestansd. Achter de bloementoef zitten nog een paar kleine takjes verwerkt.

    Noor! Design - One of a Kind - Spring set

De tekststempel komt van de Noor! Design clearstamp 6410/0069.


Ik hoop dat ik jullie met deze paaskaart kan inspireren. 

Joy! Crafts - Clearstamp Pasen

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


1 opmerking: