maandag 1 februari 2016

Especially for You

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik op de paarse toer. Samen met wat bruin wat ik een leuke combi vond voor deze label. Het is eigenlijk een vrij eenvoudige creatie maar ook die zijn er soms. Ik heb de vierkante blauwe mal -6002/0360 gebruikt en daar achter een plaatje uit het paper and pictures blokje - Floral 6011/0063.



Deze heb ik op de basis geplakt die bestaat uit een Kraft label met daarop design papier uit het paper bloc - Rustic wood 6011/0085. Aan de bovenkant heb ik nog twee bloemen geplakt die ik heb gemaakt met de oudere stansjes van de losse bloemen - vintage flourishes 6003/0024. 

6011/0085 Paper bloc A5 Rustic Wood

Ook nog een paar kant en klare bloemetjes en een strik boven aan de kaart. Met een ingekleurde Magnolia vond ik het druk genoeg


en voor de liefhebbers heb ik hier nog de ingekleurde magnolia. Dit heb ik gedaan met de Sennelier - L`Aquarelle.

6003/0024 Vintage Flourishes Bloem (2st)

Ik wens je weer een fijne dag en graag tot gauw,


1 opmerking:

  1. Ook al zeg je dat de kaart eenvoudig is, ik vind hem erg mooi! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen