zaterdag 16 januari 2016

Sweet Hugs and Kisses

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje in de paarse toer. Aangezien paars 1 van mijn favoriete kleuren is kan dit natuurlijk niet ontbreken op een van mijn kaartjes.


Hier kunnen jullie zien dat ik 2 blokjes van Noor design heb gecombineerd namelijk de happy holidays 6011/0703 omdat hier lekker veel paarse kleuren in zitten. En bij paars vind ik groen altijd een mooie kleur dus daarvoor heb ik het blok Botanical 6011/0313 gebruikt.



Hier zien jullie dus nog even die mooie blokken. Zo zie je dat je de blokken van Noor design ook heel erg leuk kan combineren.


Sinds kort heb ik een paar nieuwe mallen van Noor design erbij waaronder ook de Doily 6002/0478 die je natuurlijk voor veel doeleinden kan gebruiken. Hier heb ik hem gebruikt op de bovenkant van de kaart om het net een ander geheel van te maken. Ook blijft de Noor ovaal 6002/0459 heel erg gaaf om dus je stempel afdrukje op te verwerken.


Zoals je kan zien heb ik de ovaal nog even bewerkt met wat witte gesso van Dutch doobadoo om het wat speelser te maken in de kaart.


Op deze foto kunnen jullie mooi de No end border 6002/0479 zien die ik in wit heb uitgestanst zodat het er wat meer uitspringt. Dit is echt een stans die je voor zoveel doeleinden kan gebruiken en ook zeker een groot favoriet bij me geworden. Verder de kaart afgewerkt met een hoop bloemen en blaadjes die gemaakt zijn met de Noor mallen 6002/0156 en de blaadjes met 6002/0454. 


Ook heb ik de veertjes gebruikt en deze heb ik in het design papier uitgestanst en leuk achter de bloemen verwerkt. Op de blaadjes heb ik met een dunne zwarte stift lijntjes tekent zodat het wat meer opvalt.

Dit was mijn kaart weer voor vandaag, en nog een heel erg fijn weekend toegewenst!

Lieve groetjes,

1 opmerking: