zondag 27 december 2015

Warm & Cozy


Goedemorgen op deze zondagmorgen,

Hebben we de kerstdagen allemaal weer overleefd? Nu een dagje lekker uitbuiken?
Ik ga vandaag zelf nog heerlijk wat een de freubel denk ik.

Ik wil jullie ook nog graag een paar ATC kaartjes laten zien die ik gemaakt had.

 

Ik heb deze kaartjes gemaakt voor de Noor! Design ATC swap van december:
(klik op onderstaand plaatje en lees hoe je ook mee kunt doen)


Als basis heb ik een wit ATC kaartje genomen van 64 x 89 mm. Daarop heb ik een designpapier gebruikt uit de speciale Noor! Design ATC blokjes. Deze hebben formaat 60 x 85 mm en passen dus precies op een ATC kaartje. Handig toch?


Verder heb ik op mijn ATC kaartje gewerkt met de speciale ATC Multistencils en structuurpasta.

 


Hoe je dit verwerkt dat kun je zien in het filmpje dat ik voor jullie gemaakt heb hierover:




Een fijne dag gewenst en tot de volgende keer maar weer!

 


2 opmerkingen:

  1. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke ATC's, maar de winter mag wegblijven van mij! Heerlijk, dit zachte voorjaarsachtige weertje. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen