zondag 22 november 2015

Dank u Sinterklaasje

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik een pocket letter voor jullie en niet zomaar een pocket letter maar een Sinterklaas pocket letter. Op ons Noor blog  hebben we een onwijs leuke swap lopen met dus het thema Sinterklaas.


Zoals jullie kunnen zien heb ik me dan ook lekker uitgeleefd met die onwijs leuke stempels van Noor met Sinterklaas thema 6410/0083 en je kan ze zelf nog leuk inkleuren of natuurlijk wit laten.
Op het papier heb ik de atc stencil 6002/0820 gebruikt met de steentjes en deze heb ik bewerkt met distress ink vintage foto.


Hier zien jullie dus die onwijs leuke stencil en de stempels. Het leuke van de stencils vind ik juist dat ze zo veelzijdig zijn en ze daarom ook vaak gebruikt.


Verder ben ik lekker aan de slag gegaan met de vlaggenlijn met de Noormal 6003/0028 en dit bewerkt met stempels en embossingpoeder. Verder aan de zijkant heb ik nog de label 6002/0285 van Noor gebruikt.


Deze stansen moeten toch wel bij je basis producten horen want ook voor deze geld dat je er zoveel kanten mee op kan en je zult merken dat je ze onwijs vaak zal gaan gebruiken! Dus deze mogen niet missen in je Noor collectie!


Ook hier heb ik de rand stans 6002/0351 van Noor gebruikt en deze 2 keer uitgestanst zodat je een ander effect krijgt en de stipjes zijn gezet met witte gesso. Natuurlijk is alles weer bewerkt met distress ink zoals jullie van mij gewend zijn. 


Hopelijk doen jullie ook allemaal gezellig mee met de swap op het blog. Door op de afbeelding te klikken kom je op de betreffende pagina.

Lieve groetjes,




1 opmerking: