woensdag 14 oktober 2015

Dashing through the Snow

Goede morgen,

Deze keer een creatie met veel Kraft papier. Ik heb het paper&pictures blokje "Under the tree" gebruikt wat ik erg leuk vond achter een raampje. Dus ben ik daar maar mee aan de slag gegaan.


De afbeelding heb ik in een schadow box geplakt die ik weer achter het raam heb geplakt. Dit is allemaal van licht Kraft papier gemaakt.


Als je door het raampje kijkt zie je gezellig de open haard en gezellige  kerstversieringen. 


Op de buitenkant heb ik diverse stansjes gebruikt zoals het sleetje,  Daar heb ik weer wat bloemen op geplakt en een kerstboompje ertussen.

6011/0072 Paper & Pictures Under the Tree

Ook de tekst zit aan deze kant. Ik heb die gestempeld met een blauw/grijze stempelinkt Bovenaan de kaart heb ik nog een deel van de halve sterrencirkel verwerkt.


En aan de linkerkant heb ik de kerstklok geplakt. Die heb ik na het embossen nog voorzien van wat bruine stempelinkt en wat embossingpoeder met glitter op het gedeelte van de strik. Daarop nog een rode tule strik met een kleine dennenappel.

6002/2016 Happy Holidays Kerstbel

Dat was het weer wat deze kaart betreft. Ik wens je nog een fijne dag verder,


0 reacties:

Een reactie posten