woensdag 5 augustus 2015

Afternoon Tea

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien uit het thema "Afternoon Tea". Ik vind deze lijn echt hartstikke mooi met prachtige kleuren.

Zo is het nog eens super leuk om iemand te verrassen met een zelfgemaakte kaart. Voor mijn kaart heb ik een shape art mal "Label Romantic" van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ik ben begonnen met kraft karton, hierop wit karton en vervolgens het design papier. Het design papier is van Noor! Design, alles is uit het thema "Afternoon Tea". De prachtige rand met kopjes heb ik uit wit karton gestanst, het geĆ«mboste gedeelte heb ik bewerkt met distress inkt. 


Hierna heb ik hem doorgeknipt en scheef achter het design papier gedaan. De theepot heb ik nogmaals uit design papier gestanst en erop geplakt. Hierop heb ik wat accenten aangebracht met Liquid Pearls.

    6011/0070 Paper bloc Paper & Pictures Afternoon Tea

Niet iedereen houdt van Cute stempels, daarom heb ik gekozen voor een plaatje. Het plaatje komt uit een blokje Papers & Pictures, eveneens uit de serie Afternoon Tea. Deze heb ik gemat op een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts. Onderlangs heb ik een stukje wit kant verwerkt.

 6002/0465 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje

Links van het plaatje heb ik de vork en lepel gestanst uit Metallic karton van Papicolor. Aan de bovenkant heb ik 2 plaksteentjes gedaan. Hierna heb ik ze op elkaar geplakt en er een strikje van touw omheen gewikkeld.


Onder het bloementoefje heb ik paper art kraft bladeren van Dutch Doobadoo gebruikt. De tekst heb ik gestempeld op kraft karton en hier een kleine banner van gemaakt. Linksboven op het plaatje heb ik nog enkele plakparels geplakt.

6011/0077 Paperbloc Afternoon Tea

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen: