maandag 22 juni 2015

ATC sketch Challenge 2

De eerste atc sketch challenge vonden jullie zo leuk dat ik besloten heb dit nog eens te doen. Ik heb weer een sketch gemaakt en daar 2 atc's mee gemaakt. Eentje zoals de sketch zelf en eentje gespiegeld.

Deze keer heb ik er wel een thema aan gehangen:
 Kerst of winter!


Dit zijn mijn voorbeeld atc kaartjes gemaakt van de bovenstaande sketch.


 De opdracht luid dus maak 2 atc kaartjes met deze sketch, de 1 zoals de sketch is de andere gespiegeld.En ze moeten in het thema kerst of winter zijn! Natuurlijk moet er wel iets van Noor op de atc kaartjes zitten! 

Als je ze klaar hebt, laat je ze  in de facebookgroep zien:



Mail ze ook naar mij op tiets.w@gmail.com Je doet dus alleen mee als je de 2 atc's foto"s ook naar mij mailt!

De wedstrijd loopt tot 25 Juli en je kunt deze stans winnen:


Succes allemaal en ik hoop dat jullie allen meedoen!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


0 reacties:

Een reactie posten