maandag 20 april 2015

Love Album

Hallo allemaal,
Vandaag het mdf hartjes mini album. Scrappen komt langzaam terug en daar horen ook de mini albums bij. Ik heb een album gemaak voor mijn dochter Giulia ze was hier 2 jaar en allewat oudere  meisjes uit de straat deden een fotoshoot .Nou die kleine ukkepuk wilde dat ook natuurlijk. Hier de voorkant van mijn boekje.


Ik heb het boekje bekleed met 2 verschillende Noor blokken het wood en het floral paperpad.
De losse ring als eerst kaft heb ik vast geplakt op de eerste pagina, zo kon ik de kaft lekker vol plakken met van alles.


Hier een detail van alle frutsels op de kaft.


Het boekje heeft originele gaatjes om het te sluiten maar ik heb er aan de bovenkant 1gat in gemaakt omdat ik het wilde sluiten met een bos lintjes. Aan de lintjes als exstra detail hangt een hartjes bedel met de tekst handmade with love.

6200/0152 MDF Mini Album hart

Hier begint de reis door het boekje. hou je vast want het zijn mega veel foto,s .


 De eerste pagina,
Ik vind het super leuk om drukke albumpjes te maken waar veel te zien is.De 2 verschillende blokjes papier combineren zo leuk bij elkaar en geven zo een lekker sfeertje aan je album. De tekst hello Sunshine is chipboard van Dutch doobadoo en deze heb ik met de zwarte gesso zwart geverft. 

6011/0310 Paper Bloc Floral (groen)

De gesso is een neiuw artikel deze maand bij Dutch doobadoo.  Ideaaaaaal want hij is in mum van tijd droog. Achter de tekst zit een stempel uit de sending love serie die ik op kraft gestempeld heb met witte embossingspoeder.


Hier gaan we naar pagina 2.
Met het setje van de kleine envelopjes van dutch doobadoo kun je heel gemakkelijk een vlopje maken om wat journaling in te stoppen .Dat is zo leuk aan mini albums als die dingetjes die je kunt ondekken.


Naast de foto zie je hier de hartjes van cardboard van Dutch doobadoo en weer een stempel gebruikt uit het clearvel sending love.


We hoppen weer door in het album.  Hier heb ik gebruik gemaakt van de mooie stans in de vorm van het hart. De stepempel heb ik weer gestempeld op kraft en bewerkt met witte embossings poeder.
Overal in het boekje zie je de leuke kleine takjes uit de vintage flourishes collectie. zo mooi fijntjes!


De kleine stipjes die ik langs de randen van alle pagina,s heb gemaakt zijn gemaakt met een perlen pen .


Ook hier zie je weer een bedel met mooie tekst . zo leuk dat gebengel in je album.


Dit is het complete album om een totaal plaatje te laten zien. dit nodigt toch uit om lekker doorheen te snuffelen?

Leuk dat jullie mee op reis gingen virituaal door mijn mini album. Mijn dochter vind het super en is er blij mee.

6002/0382 Sending Love Hart + Hart met vleugels  6410/0330 Sending Love Stempelset Heart bead

Dussssss missie geslaagt !




2 opmerkingen: