woensdag 22 april 2015

Imagination

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de prachtige achtergrondstempel 6410/0316 van Noor! Design. De stempels van Noor! Design zijn erg goed te combineren met het populaire Bister. In een handomdraai maak je zo de mooiste kaarten!


Ik heb voor de achtergrond diverse kleurtjes Bister gebruikt: Geel, bruin en groen. Zoals je ziet kan je alles prima door elkaar heen gooien. Even nat sprayen en droog blazen met je heattool. Daarna heb ik wat swirls gestempeld met de Noor! Design stempel 6410/0316. Hiervoor heb ik de stempelinkt Archival Coffee gebruikt.

6410/0316 There are no little Dreams

Om wat meer structuur op de achtergrond te krijgen heb ik ook nog gewerkt met de Geomatric mask van Dutch Doobadoo en de structuurpasta. Dit geeft wel een heel leuk effect. Bovenlangs heb ik nog de randmal 6002/0327 verwerkt. Deze heb ik uit Kraft cardstock gestansd.


Een flinke bloementoef kan natuurlijk ook niet ontbreken. Hier heb ik de Vintage Flourishes takjes 6003/0046 ook bij gebruikt. 

6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: