maandag 6 april 2015

Heel veel beterschap

Ik had weer eens zin om een snoezig kaartje te maken. Dat gaat perfect met het lieve designpapier uit het Noor! Design blok spring.


Ik heb gekozen voor designpapier uit het blok spring. Dit blok is formaat A5 liggend en kun je dus perfect gebruiken voor Dutch Shape Art mallen. Tijd was het ook om weer met nieuwe mallen te spelen, het hart zit samen in een verpakking met een mooie grote vlinder.

 

De vlinder bij het hart is weer net een maatje groter dan de vlinders die we eerder gebracht hebben. Op deze manier kun je ze dus perfect over elkaar gebruiken!


De plaatjes zijn van Wild Rose Studio, kant-en-klaar te koop dus geen kleuren meer.


Ik heb op mijn kaartje ook de vlinderrandstans gebruikt, ook deze is weer te combineren met de losse vlinderstansen. 


En dan is dit het uiteindelijke kaartje geworden: 


Een vriendin had een opkikkertje nodig, dus ik heb er een beterschapskaartje van gemaakt. Een tekststempeltje van Noor! Design heb je voor iedere gelegenheid.

 

 De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





2 opmerkingen: