woensdag 25 maart 2015

With Love

Wat zijn ze toch leuk he de puntkaartjes. Je ziet ze regelmatig voor bij komen n.a.v. de tutorial van Raff in Noor! Magazine nr. 5. Natuurlijk wilde ik deze ook eens maken. Ik heb een kaart ermee gemaakt. Deze komt later nog op het blog en deze ATC-tjes naar een idee van Kim van Endschot.

Toen we vorige maand een  ATC workshop dag hadden in Waspik hebben de deelnemers ook deze puntkaartjes gemaakt. Ze waren er heel enthousiast over.  Het designpapier is van Noor! en is van het Spring blok.


Midden in de bloem  is de tekst "With Love" gestempeld met versamark . Daarna wit embossingpoerder er in gestrooid en verwarmd met de heattool. Dat geeft altijd een mooi wit effect.


Het steeltje van de bloem is gemaakt met een Vintage Flourish. links in de hoek nog een vlindertje.


Als laatste nog met de stempelset uit de serie Sending Love her en der gestempeld. Ik vind dit zelf wel een heel leuk effect geven.

Paper bloc - A5 - Spring

Ik ben zo blij met de mooie papierblokken bij Noor! Het zijn toch geweldige designs ?

Nou ik ga weer lekker aan de slag met iets nieuws.
Tot de volgende keer.

xoxo







0 reacties:

Een reactie posten