woensdag 18 maart 2015

Sayings

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met de prachtige stempels van Noor! Design, deze stempels zijn zeer geschikt voor de "populaire" Bister kaarten.


Ik ben begonnen met 2 stukken Aquarelpapier (Schut) van 14 x 14 cm, hierop heb ik wat Bister (Anjou / Bleu) gestrooid en met water er overheen gespoten. Dit even gedroogd met de heattool. 

Clear Stamps - Sending Messages - Old Letter

Daarna heb ik op 1 kaartje er een achtergrond overheen gestempeld met de Noor! Design stempel script 6410/0024. Hiervoor heb ik de Memento inkt Toffee Crunch gebruikt.  Daarna heb ik precies over het midden een strook van Ribbelkarton geplakt en daar overheen een gebroken wit kantje.


In het midden een frame uitgestansd met de Noor! Design stans 6002/0360, deze heb ik uit Kraft cardstock gestansd. In het midden heb ik een vierkant geplakt (ca 7,5 x 7,5 cm) en heb hierop een tekst gestempeld met de Clearstamp Sayings 6410/0308. 

Clear Stamps - Sayings

Hiervoor heb ik de kleur Archival - Coffee gebruikt. Op het restant van het papier met Bister achtergrond heb ik nog een vlinder gestempeld en netjes uitgeknipt.


Voor de decoratie nog wat bloemen, raffia, Kraft blaadjes van Dutch Doobadoo en wat parels.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Vierkant + kroonluchter

Dit is snel om te maken en geeft een heel gaaf effect. Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

6 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce wat een beeldschoon kaartje is dit, het lijkt me
    ;leuk werken met de bister en de stempels van joy
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, bister lijkt me echt leuk spul om mee te werken. Toch maar eens aanschaffen denk ik ;)
    Monique xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij prachtig zo mooie kleuren super .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart echt prachtig! Leuk om te lezen hoe je je kaart hebt gemaakt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen