vrijdag 27 februari 2015

In The Kitchen

Toen we laatst met wat meiden van het team een weekendje weg waren bespraken we een beetje wat we zoal in de collectie hebben en we veel gebruiken. Het houtpapier is echt één van de favorieten van allemaal, behalve bij mij...

Ik gebruikt het echt te weinig terwijl het zo gaaf is. Dus besloot ik het maar eens meteen te pakken er het te gebruiken als ondergrond bij deze MDF schort. Samen met een een heel gaaf designpapier wat nog moet komen...sssttt Want dat mag ik eigenlijk nog niet gebruiken.


Bij de schort past de Dutch Doobadoo Paper Art keukengerei perfect. Deze Paper Art is van kraft papier dus past mooi bij mijn stijltje van papier. Ik heb 2 labels van Noor! gestanst die steken uit het zakje van de schort.


Hier en daar wat roosjes en swirls er bij met natuurlijk vlinders want die mogen niet ontbreken bij mij. Bijna elke kaart komen ze wel voor bij. 


Ik heb wat kant gebruikt boven aan en aan de zijkant. Echt het schort idee. Aan de voorkant van de schort heb ik de nieuwe ronde mal gebruikt en er een klein beetje aan de bovenkant afgehaald.

Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek

Daar binnen in dan weer een halve cirkel van de ronde stans die ook bij deze set zit.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden en tot de volgende keer!




3 opmerkingen: