donderdag 12 februari 2015

Friends are a Gift

Ik ben lekker aan de slag gegaan met het Shabby Chic blok. Ik kan maar geen genoeg krijgen van de leuke kleurtjes.

Toen bekend werd dat er vrijdag 30 januari weer een Scrap Online zou zijn bij de Dutch Doobadoo groep op Facebook ben ik meteen de spuletjes bij elkaar gaan zoeken die ik daar voor nodig had. Deze keer waren dat de het Shape Art Hart en de Paper Art Borders.


Het is zo gezellig om samen naar aanleiding van hints een project te maken. Deze keer is dat deze kaart geworden. En mocht je je kaart voor een bepaalde tijd plaatsen maak je ook nog eens kans op een leuke prijs.


Bij het Shape Art hart passen natuurlijk de mallen van de serie Sending Love van Noor! Dit is toch wel één van mijn favoriete series. De border met kleine hartjes, het losse grote hart en het kleine hart.


Verder nog andere Noortjes want daar kan ik maar geen genoeg van krijgen. Zoals de nieuwe banner set met bijpassende tekst stempels. Voor elke gelegenheid zit er een passende stempel bij.

Bedankt weer voor de leuke reacties en tot de volgende keer !
Liefs xoxo


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. super mooie kaart!
    een prachtig model!
    groetjes.Gerrie
    http://gerriesknutselhoek.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen