donderdag 29 januari 2015

Samen op Pad


Hallo allemaal 
Ik ben nog steeds aan het scrappen. Het is zo leuk om de Noor producten  te gebruiken bij het scrappen. Ook op deze layouts van de kinderen heb ik weer allemaal Noortjes gebruikt.


Hier zie je de 2 pagina,s naast elkaar ik vind dat erg mooi altijd de pagina,s op elkaar aan te sluiten .zo leest het lekkerder in het album.


Als mijn dochter op haar kleine broertje past dan gaan ze regelmatig samen de hort op. Natuurlijk moet hij er dan stoer en hip uitzien. Want als 17 jarige is dat heel belangrijk.


De basis van mijn layouts is creme cardstock en heb dat beplakt met divers design papier. Uiteraard zit er weer papier uit mijn favoriete Noor blokje wood textures op en deze keer ook wat uit het blokje bricks. Dat maakt het geheel allemaal net wat stoerder! Op beide layouts heb ik gestempeld met de geweldige stempel uit de sending messages collectie in combinatie met de dutch doobdoo pasta en het dutchdoobadoo mask dots.


De prachtige swirl is hier gestanst in zwart cardstock en tussen een toef met bloemen geplaatst.


Op de foto heb ik een cirkel gemaakt met een touwtje. De vlinders die erop zitten komen uit de set met de ronde vlindermal. Deze vindertjes zijn lekker klein en daarom overal te gebruiken.



Dit was mijn scrappie weer voor vandaag.
Tot snel weer







1 opmerking:

  1. Wat mooi gemaakt en het idee met dat touwtje om een cirkel te maken vind ik super. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen