zaterdag 20 december 2014

Kerst Knuffels

Prettige Feestdagen, Dat kom ik al vast zeggen met deze kaart. 

Een beetje vroeg misschien maar je kan niet alles tot het laatst bewaren, voor je er erg in hebt is het al weer kerst.


Ik ben dit keer aan de slag gegaan met de panpastels. Wat is dat toch een leuk spulletje en zeker super te combineren met de prachtige stempels die elke keer uit komen. Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de rand stempel met de sterren. Deze heb ik met versamark op zwart papier gestempeld en vervolgens voorzien van de metallic panpastels. Wat een mooie glans krijg je dan op de sterren.

Clear stamp - Happy Holidays - Vrolijk Kerstfeest

De zwarte kaart heeft een maat van 7 x 14.5 cm. Deze heb ik op een strook glitterkarton geplakt van 7.5 x 15cm. Daarna heb ik een witte kaart dubbel gevouwen die de maat 10.5 x 15 heeft. Daar heb ik de strook opgeplakt. Onder de strook heb ik nog de tekst met gouden embossingpoeder gemaakt en er nog een gouden strik op geplakt.



Hier zie je hoe mooi die sterren uitkomen met de panpastels. Er zit 1 ster tussen die van de andere winter wishes serie komt. maar zeker een mooie combi. Zo kun je dus heel simpel een best wel chique kerst kaart maken. En heb je nu geen panpastel dan kan het ook nog zo:


Plak de randstans clearstamp op je acryl blok. Dep er verschillende kleurtjes inkt op en zet de stempel op een witte kaart. Dit heb ik met een aantal groene en rode tinten inkt gedaan. Verder maak je de kaart net als hierboven.

Clear Stamp - Winter Wishes

De tekst Kerstknuffels heb ik met rode embossingpoeder gemaakt.





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



1 opmerking:

  1. Schitterend wat een mooie stempelrand is dit Janet.
    Ik wens je fijne feestdagen....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen