maandag 15 december 2014

Ice fun

Hallo  bloggers,
Gezellig dat je weer even op het Noor blog langskomt. Natuurlijk hebben we weer een creatie voor vandaag en ik heb de eer!

Laatst zijn de super leuke schaatsen uitgekomen. Ik was er meteen helemaal weg van ,daar ik als klein meisje jaren lang aan kunstschaatsen heb gedaan.  Ik vond deze silhouettes nog ergens in een laatje en die kwamen mooi van pas.


Ik heb een gewone zwarte vierkante kaart gebruikt en die beplakt met papier uit het Noor blokje happy hollidays gemat op wit cardstock. Daarop lekker veel lintjes geplakt en de mooie blauwe mal uit zwart en wit cardstock overelkaar heen geplakt. Daarop een cirkel uit het muziek noten blokje wat echt onmisbaar is bij mij . Ikben al aan de derde toe...


De schaatsen heb ik gestanst en ge embost, daarna met dtsress inkt de accenten wat aangezet. zijn ze niet enig ? Uiteraard is ook de mooie tekst stempel weer van Noor  net  als de geweldige rol roosjes. De rol roosjes rol je van buiten naar binnen om een sate stokje helemaal op, dan doe je op de onderste 2 blaadjes wat lijm, even vasthouden en klaar.

Cutting & Embossing mal - Roll up - Roses 1

Zo maakt je voortaan passende bloemetjes bij ieder kaartje. Op de rozen heb ik om een winter tintje te maken wat ijskristallen gedaan, zo lijken ze net bevroren. gaaf he !

Ik had nog een schaatster over en dacht ik maak er nog een prul bij. Ook deze dame zit vol met Noortjes en de rozen.

Cutting & Embossing mal - Winter Wishes - Schaatsen

Groetjes en tot de volgende keer!

            



  De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



2 opmerkingen:

  1. Prachtig om te zie hoe een meisjes droom gecombineerd is met kerst.....

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat ziet dit er ontzettend mooi uit,
    echt schitterend gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen