woensdag 26 november 2014

XOXO

Vandaag laat ik jullie een mooie bloemenkaart zien. Ze zijn echt prachtig hé, de nieuwe blauwe bloemenmallen! Ik heb ze op een trouwkaart verwerkt.


Ik heb deze keer een ander model kaart gemaakt, deze keer heb ik er een mooi trapjesmodel van gemaakt.


Rondom de kaart heb ik de prachtige randmal 6002/0327 gebruikt. Deze heb ik uit zwart kaartkarton gestansd en daarna wat Inka Gold - Silver er overheen gesmeerd. Aan de linkerkant zie je de nieuwe bloemenhoek 6002/0369. 

 Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Rand punt  Cutting & Embossing mal - Blauwe mal - Bloemenhoek

Deze heb ik uit groen en rood kaartkarton uitgestansd, de bloemen losgeknipt en met 3D kit op de groene geplakt. Daarna ook daar wat Inka Gold overheen gedaan en wat stipjes gemaakt met de Pontura Parelpen zilver. 

Pre-Order November - Cutting & Embossing mal - Sending Love - Xoxo & Carpe Diem  Pre-Order November - Clear Stamps - Sending Love - Heart bead

Op de trapjes zie je nog de Dutch Doobadoo cardboard art harten en de paper art veren. De letters XOXO is een nieuw stansje 6002/0364 die eind deze maand uit zal komen.


De rode roosjes heb ik zelf gemaakt met de Roll up roses. Achter de roosjes nog wat blaadjes 6002/0331 verwerkt. 


De Vintage Flourishes duif 6003/0016 past ook perfect bij deze kaart toch? Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan inspireren.

Cutting mal - Vintage Flourishes - Hart/duif

Wil je deze kaart in het echt zien? Dat kan, op zaterdag 29 november is er weer een demodag in onze winkel. Astrid Broer zal dan de Noor! Design collectie gaan demonstreren, maar ook dit kaartje zal dan op haar tafel staan omdat ik hier op al de nieuwe november collectie heb verwerkt.



Ik zit dan zelf in de winkel met Dutch Doobadoo te demonstreren. Wie weet tot dan?

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


3 opmerkingen: