vrijdag 11 mei 2018

Fish

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie wat inspiratie te geven. Ik laat jullie project life in combinatie met een layout van 30x30 cm zien. Wat is er leuker dan afwisseling in je Project Life album. Beide zijn erg leuk om te maken. 


Wat een lief vel met hartjes. Ik wist meteen dat ik die wilde gebruiken voor de layout. Het stencil Zig Zag heb ik met Dutch Doobadoo pasta gebruikt en ook met Distress Oxide Faded Jeans. Op de achtergrond ook twee vlinders gezet namelijk Crafty Cocktail 'Butterfly'.

6011/0536 SCR@P Design Paper Love this Life Girls

Ik heb lekker veel labels gestempeld en om en om langs elkaar gelegd met cirkels er tussen.  Washi tape en kleine nietjes mogen ook niet ontbreken.


 Voor de Project Life pagina heb ik het mooie design papier van Joy gebruikt nr 6011/0536. Vele mooie printjes en prachtige kaartjes voor je project life. Het grote vel met bloemen heb ik versneden tot 10x 15cm.

6002/0942 SCR@P Stans kit Days of the Week

Op de achterkant van dit vel staan ook wat mooie PL kaartjes die ik hier gebruikt heb. Zoals  rechts boven het kaartje met hartjes. De hartjes onder de foto heb ik uitgesneden en gebruikt op de onderste twee kaartjes.


 Op dit kaartje heb ik  Stencil Kit days of the week 6002/0942 gebruikt. Het gestanste DAY heb ik iets kleiner gemaakt zodat je het woordje APRIL blijft zien.Met een paar labels en een vlaggetje maak je een leuk cluster. 


 Met DDBD pasta heb ik met het Mixed Up stencil Zig Zag 6002/0844 wat accenten aangebracht. Ook met Distress Oxide Faded Jeans lekker creatief bezig geweest met hetzelfde stencil.


Het kaartje met de witte cirkel is mijn basis. Door de Starburst  pons van EK succes krijg je een soort ster en samen met de vlaggetjes en label vormt het een leuk cluster. Op de andere kaartjes heb ik zo'n clusters ook terug laten komen waardoor je een geheel krijgt met je layout van 30x30 cm. 

6002/0844 Mixed Up Mask stencil - Zig Zag

Ik hoop dat jullie ook zin hebben om dit eens te proberen in jullie PL album. 

Tot een volgende keer!
lieve groetjes Annette

1 opmerking: