zondag 22 april 2018

Voor de Allerliefste


Hallo allemaal

We zijn alweer met de laatste dagen van April bezig. Wat gaan de dagen snel! Zondag 13 mei is het moederdag. Ik ben alvast aan de slag gegaan met een moederdag kaartje.


Voor deze kaart heb ik het vrolijke design papier ''Rainy Days'' gebruikt 6011/0565 van Noor!Design.

6011/0565 Paper bloc Rainy Days
De oranje tinten heb ik gecombineerd met kraft karton en wit cardstock. De basis heb ik gemaakt met een Shape art mal van Dutch Doobadoo en de randen van het papier bewerkt met distress inkt.


In het midden een brede baan ribbelkarton. Met hierop het design papier met de grotere dotten. Deze heb ik gemat op wit cardstock. 

6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand

Achter het ribbelkarton heb ik de nieuwe blauwe Ovaal mal 6002/1044 verstopt. Deze heeft een hele mooie sierlijke rand.


Aan de linkerkant zie je de blauwe Cirkel mal met vlinders. 6002/0973. Wat een plaatje he! Zo vrolijk.
Het stempeltje is van Lili of the Valley stamps en ingekleurd met alcohol markers. 

6002/0973 Blauw Cirkel Vlinder + Bloemen

Tussen de wolkjes 6002/0199 zie je een zonnetje. Deze heb ik gemaakt met het bijbehorende bloemen malletje uit de Blauwe Cirkel mal met vlinders. De tekst stempel is al een oudere stempel van Noor! 6410/0039 Button Stempels.
De roosjes en de grote strik maken het kaartje af.

Leuk dat jullie er weer waren! bedankt voor het bezoekje.
Fijne Zondag

Groetjes Miranda Kosmeier

5 opmerkingen:

  1. Op zich ben ik geen fan van die kleuren, maar jij brengt alles zo in evenwicht dat het toch een zeer mooi kaartje is! De mama die dit gaat ontvangen, is een gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, lief en vooral een prachtig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen