maandag 22 januari 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Wat kun je toch veel dingen combineren met elkaar. Zo heb ik een kaart gemaakt in de mixed media stijl, maar met diverse bloemen en bladeren van het kaarten maak gebied.  Er is weer een hele mooie bloem uitgekomen, en dat is de Floral Flourish- Chrysant. 6002/0972. Deze heb ik gecombineerd met de Floral Flourish 6002/0771


Allereerst heb ik een basis gemaakt van bedrukt papier - tissue wrap - van Tim Holtz. Hierop heb ik een stuk ribbelkarton geplakt wat ik eerst zwart heb gemaakt met gesso Vervolgens heb ik er wat blauw kleurige spray op gezet en een paar metalen decoratie dingen.

6002/0972 Floral Flourishes Chrysant

Daarna ben ik begonnen met het maken van de bloemen. Deze heb ik gestanst uit foam en met een heattool lichtjes verhit. Dan gaan ze een beetje bol staan. Na het in elkaar plakken heb ik ze voorzien van wat meedraadjes. De bloemen heb ik opgeplakt en daar tussen nog wat paper art bladeren.




Toen alles beplakt was, en voorzien was van nog wat pareltjes heb ik op mica een tekst gestempeld van de nieuwe stempelset, - Gefeliciteerd 6410/0457. Dit moet je wel met StazOn inkt doen, anders blijft het er niet op zitten. De tekst heb ik nog wat aangezet met een witte pen.

6002/0771 Floral Flourishes Bloemen 3st

De strook mica heb ik aan de buitenkanten omgevouwen en over de bloemen heen geplakt.
Het geheel nog op een zwarte basis kaart gemat en toen vond ik het wel klaar.


2 opmerkingen: