donderdag 21 december 2017

Condolences

Hallo Allemaal,

Ook in moeilijke tijden doet een kaartje goed.  Voor jullie deze keer een Condoleance gemaakt. 


Als basis heb ik mixed Media papier gebruikt en met een kwast water op het papier gedaan. Ik druk 3 kleuren distress inkt op een kliedermat. Met een kwast breng ik op het natte papier de kleuren inkt aan en eventueel verdun ik met water en laat de kleuren over elkaar lopen. Spat met blauwe inkt over de natte achtergrond. Ik spray water over het geheel. Teveel water kun je langs de rand wegdeppen. Ik droog mijn achtergrond met de heattool. 

6410/0467 Stempelset Teksten Condoleance

Ik heb de Clear stamps Condolence 6410/0466 gebruikt en distress inkt op een bloem gedrukt. Hier overheen water gesprayd en dit gestempeld op het papier. De vogels heb ik met versamark en goud embossingpoeder bewerkt. Dit verwarm ik met de heattool.


De tekst is van de 6410/0467 Clear Stamps Condolence.  Op een stukje wit karton stempel ik een tekst  en plak dit op de achtergrond. Ik maak de kaart verder af met enkele Pailletjes en transparante  Dew Drops.

6410/0466 Condoleance

Hoop jullie weer te inspireren. Tot de volgende keer.

Liefs Monique 

2 opmerkingen:

  1. wow mooie creatie, dat lukt me nog niet met die ondergrond, dank je wel voor de ideeën

    BeantwoordenVerwijderen