maandag 13 november 2017

Sea You

Hallo allemaal,

Dat ik dol was op het thema zee, dat hoef ik jullie vast niet meer te vertellen. Ik heb dus in dit thema weer eens een kaart gemaakt, maar hierbij enkele nieuwere stansen gebruikt zoals de berkenbomen.



De berkenbomen, althans de stammen van deze boom heb ik verwerkt tussen het vissersnet en bovenlangs de stammen vliegt nog een meeuw.

6002/0928 Winter Wishes Berkenstammen 
6002/0925

De basis van de kaart is een shape art die ik uit kraft heb getekend en geknipt. Daarop designpapier van de "let it snow"6011/0516. Dit is dan wel winter papier maar het kan ook prima bij deze kaart. Zo handig dat je het designpapier aan twee kanten kan gebruiken. In het midden heb ik de blauwe mal, 6002/0975 verwerkt en de bijpassende rand, de 6002/0976, heb ik langs de lange designpapier rand geplakt. 



De stammen van de berkenboom vind ik echt super leuk. Aan de boom heb ik nog een bord gehangen uit de under the sea collectie. deze kan je vinden onder nummer 6002/0653. 

6002/0653 Under the Sea Schelpen, tekstbord en hek

Groetjes

1 opmerking: