vrijdag 29 september 2017

Magic Story

Hallo dames,

In mijn vakantie zijn we gezellig een dagje naar Kernies Wasserwonderland geweest. Tot onze verassing hadden ze daar ook een circus. Dit miniboekje van de paardenshow is alvast een kadootje voor mijn nichtje die dol is op paarden.


In dit boekje heb ik gewerkt met Mask stencils uit de Scr@p lijn voor Noor! Design. Deze heb ik bewerkt met folie voor een magische sfeer. Hierboven heb ik de pijlen en paperclips gebruikt uit de stanskit Beautiful 6002/0914. 


Het woordje Story is een deel uit de Scr@p stempel 6410/0449. De achtergrond is gemaakt met het Mixedup stencil Bubbels 6002/0836.



Op de foto hierboven heb ik het folie effect toegepast bij de sterren uit het mask stencil Stars 6002/0829.




Hierboven heb ik de mask Bubbels 6002/0831 gebruikt.



Zoals je kunt zien heb ik ontzettend veel Noortjes verwerkt in dit miniboekje. 


Ik wilde met deze creatie laten zien hoe leuk het is om folie te gebruiken met behulp van alle leuke mask stencils van Scr@p.


Leuk dat jullie een kijkje zijn komen nemen.

Creatieve groetjes,

Dais🌸

2 opmerkingen: