maandag 4 september 2017

Christmas

Hallo allemaal,

Er kan weer een kaartje aan mijn kerst verzameling toegevoegd worden. En dat is een easelkaart geworden. Ze blijven leuk om te maken.


Het design papier dat ik heb gekozen is van een Crafty boutique set winter wishes 9100/0302
Dit heb ik op maat van de basis geknipt en er op geplakt. Eerst heb ik nog wel de randjes
ruw gemaakt en voorzien van Gesso. Vervolgens heb ik er nog een strook designpapier over dwars op geplakt waar een randstans achter is verwerkt die ik uit kraft papier heb gestanst. Dit is de stans 6002/0415.

6002/0302 Blauw Swirl rand         6002/0415 Blauw Rand

Deze heb ik vervolgens nog een keer gestanst uit kraft en aan de onderkant verwerkt waar de kaart tegenaan blijft staan. Hier heb ik nog wat bolletjes lint en parel lint op geplakt. Bovenaan de kaart heb ik nog de halve stans van de ster gebruikt.  Dit is ook van de collectie blauwe stansmallen, de blauwe rand punt 6002/0327. Het plaatje met de kerstman heb ik op de gehele ster stans geplakt. Deze ster, de blauwe 8 punt stans 6002/0368 heb ik uit wit cardstock gestanst.



Natuurlijk zitten er ook weer diverse bloemen op en daartussen de bladeren die ik met de happy holidays hulst en dennentakken  6002/0769 heb gestanst.

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

Met deze stans heb je in 1 keer een heleboel takjes en blaadjes. Superhandig.


En aan de voorkant heb ik ook nog de winter wishes border stans 6002/0938 gebruikt. Dit heb ik gedaan door eerst van de shape een hoek te snijden en daaruit heb ik de merry christmas gestanst.

6002/0327 Blauw Rand punt

 Deze hoek past dus weer op de kaart. Nog een designpapiertje erop en een parellintje erop
en zo kan je ook b.v. een pocket maken. Voor diegene die nog niet bekend is met een easel kaart heb ik hier nog even het patroon.
Het is dus een dubbele kaart en een enkele kaart. De dubbele ( groen) vouw je nogmaals in het midden dubbel en daar komt   de enkele kaart ( paars) tegen aan.

2 opmerkingen: