donderdag 13 juli 2017

Singing Rudolph

Hallo Allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de veelzijdige Mon Ami Rudloph! Rudolph heeft al verschillende capriolen uitgehaald. Deze keer is Rudolph aan het zingen en is zijn vriendje op de lantaarnpaal geklommen en zingt gezellig mee. 


Snijd een basiskaart en plak er bruin
en rood karton op. Voor de achtergrond heb ik het papier snowflake kisses 6011/0526 van Noor!Design gebruikt.Met structuurpasta heb ik met een mask stencil sneeuwvlokken gemaakt.Dit heb ik laten drogen.

6002/0795 Winter Wishes Lantaarn

De lantaarnpaal 6002/0795 uitgestanst en achter de lampen stukjes perkamentpapier geplakt. De happy Holidays Pine trees 6002/0777 uit wit karton gestanst en bewerkt met distressinkt en glitterlijm. 

6002/0937 Mon Ami Rudolph

Rudolph 6002/0937 zover in elkaar geknutseld. Een klein stukje papier op formaat uitgeknipt als boekje! Plak de armpjes over het boekje zodat Rudulph deze vasthoudt. Een stukje touw is gebruikt als sjaal. Dit met een beetje lijm onder de knoop vastgezet. 

6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees

Plak Rudolph2 achter de lantaarnpaal geplakt. Zet daarna het armpje om de lantaarnpaal vast. De oogjes en een mondje gemaakt met een zwarte fineliner. Met witte molotow marker en de fineliner de tandjes gemaakt. Zijn ze niet lief zo samen?


Scheur en snijd een stukje glitterpapier als sneeuw en plak ik over het designpapier. Voor de afwerking gebruik ik gekleurd touw met een belletje en een bedeltje eraan.  Het sneeuwpop-bedeltje is van 6002/0779 en heb ik uit gestanst in wit papier en daarvan delen zwart en de neus, een oranje kleurtje gegeven. 

6002/0779 Happy Holidays Kerstbedeltjes

Hierover heen Chrystal Drops voor een glittereffect.  Hier doe ik een ringetje doorheen en bevestig dit aan het strikje.


Dit was mijn kaartje voor vandaag.

Lieve Groetjes 
Monique

1 opmerking: