donderdag 25 mei 2017

Ship Ahoy

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal fan van maritieme kaarten. Het is altijd een feestje om hier weer wat leuks van te maken.



Ik heb voor mijn creatie het nieuwe papier "Seashore" van Noor! Design gebruikt, dit is een pakje A4 vellen, waarin 3 x 4 designs in zitten. Hierbij heb ik een nieuwe Dutch Doobadoo shape art mal, Label 5, gebruikt. Ik ben begonnen met wit karton, vervolgens kraft karton en hierop het design papier. Links boven het ik de viewmaster van Noor! Design geplakt, deze heb ik uit kraft karton gestanst en bewerkt met distress inkt "Walnut Stain".

6011/0517 Paper bloc Seashore

Rechtsboven heb ik uit wit karton het kompas uit de serie Life is a journey gestanst.  Deze heb ik gemat op een rechthoekige mal van Noor! Design. Zoals jullie wel weten, plak ik eigenlijks niks recht op hahaha. dus ook deze keer niet. Linksonder op het plaatje heb ik het zeilschip van Noor! Design uit kraft karton gedaan. Ook een zeemeeuw mag natuurlijk niet ontbreken, die vliegt mooi bovenlangs.

6002/0781 Life is a Journey Zeilboot & Oldtimer

Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gebruikt, deze heb ik bewerkt met witte gesso. Een stukje kant, een stukje visnet en wat schelpen mogen niet ontbreken op de kaart. Hopelijk zie ik je dan.

6002/0419 SeaShore  Vuurtoren / meeuw

Ik wil jullie alvast bedanken voor je bezoekje en tot de volgende keer maar weer :)

1 opmerking: