maandag 8 mei 2017

Make a Splash

Hallo allemaal,

Soms ben ik met diverse dingen tegelijk aan het "spelen" en zo ontstond deze labelkaart. Lekker in een zee stijltje waar ik zo dol op ben.


Ik zal jullie in stappen uitleggen hoe ik dit gedaan heb:

Neem 2 witte labels, die nog aan elkaar zitten of plak ze aan de achterkant even aan elkaar, en doe hierop  door een mask, in dit geval de Doobadoo maks art bubbels 470.990.002, structuurverf op.  Droog dit goed en breng distress inkt aan met daubers/sponsjes. Laat dit even drogen en spray er iets water op. Dep dit water met een keukenpapiertje op.

6002/0655 Under the Sea Zeehond, Dolfijn, Kwal

Hierdoor krijgt de distress inkt een beetje vlekkerige uitstraling. Neem Versafine olympia green en stempel er de bodem stempel van Noor!Design op. Neem Versafine Satin Red en stempel er de vissen op. Stempel met zwarte Versafine het anker en een tekst op Haal nu de twee delen van elkaar


Haal nu de twee delen van elkaar. Beinkt de randjes met bruine distress inkt b.v. Vintage Photo. Plak de labels op zwart cardstock en snijd om de label een randje erlangs af. Zo lijkt het alsof je gekleurde label op een label is geplakt die een maatje groter is. 


Plak nu de twee labels op een kaart, en snijd hier even het hoekje in het midden tussen de twee label er uit. Versier de kaart met een stukje vissersnet, wat schelpjes en een raffia strik. Het leukste vind ik zelf is de kwal ;) Die heb ik gestanst met de 6002/0655 stans waar deze bij zit.

6410/0360 Stempelset At the Sea Teksten

Na het stansen heb ik hem een beetje bruin gemaakt en heb er vervolgens crackle paint op gedaan.
De stipjes heb ik ook wat bruin gemaakt. Ik vind dit zo`n leukerd.

2 opmerkingen: