dinsdag 28 februari 2017

Noor! Design Demo - Doeading

Hallo allemaal,

vrijdag en zaterdag is het weer zo ver de 2 grote demodagen van Doeading in het Atlashotel in Spijkenisse. Ik ben hier beide dagen aanwezig om jullie de nieuwe collectie te laten zien van Noor! Design, kom je ook?


 De basis heb ik gemaakt van paars en groen cardstock met daarop het lavendel design papier (6011/0501).


Aan de zijkanten heb ik de prachtige ornament rand stans (6002/0698) gebruikt met daarop wat pareltjes geplakt.


Het plaatje heb ik geplakt op de bijpassende ornamentmal (6002/0699).

6002/0698 Blauw Border met bloemen

Eerst uitgestanst in wit, daarna gemat op paars.


Die leuke bloemetjes uit de one of a kind lente set (6002/0700) doen het erg leuk bij dit geheel.

6002/0700 One of a Kind Lente

Eerst uitgestanst in het groen, daarna in het paars , waarvan ik alleen de bloemetjes op de groene basis heb geplakt.


Het vogelhuisje links bovenin komt ook uit de one of a kind lente set (6002/0700). Deze heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo en daarna wat glans erop aangebracht voor dit leuke effect.

In de one of a kind lente set (6002/0700) zit ook deze leuke tekst "hello spring"


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren en zie ik jullie tijdens 1 van de Doeading demo dagen! Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een beauty weer Miranda! Ga proberen om zaterdag naar Spijkenisse te komen maar omdat het best een stuk rijden is weet ik het nog niet. Veel plezier alvast! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart wow Super mooie en leuke details ook, mooie kleuren combi, top
    Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen