dinsdag 14 februari 2017

Hello Spring


Dag dames,

Ik wil vandaag deze leuke tag laten zien die ik gemaakt heb.


Ik heb verschillende designpapiertjes van Noor! door elkaar heen gebruikt zoals Carpe Diem en Secret Garden. Dat combineert prima zoals je ziet. 


De bloemen zijn gemaakt met de nieuwe Crafty Cocktail sets, een combinatie van stansmalletjes met bijpassende stempels. Onder de bloemen heb ik verschillende takjes verwerkt. 


Op het label zit de tekst "hello". Ook het lieve vogeltjes komt uit de nieuwe One of a Kind spring set.


En ja die mooie opengewerkte libelle zit ook al in die leuke mallenset. 


Ondanks de sneeuw heb ik toch weer zin om lekker voorjaarskaartjes te maken en jullie? Er zullen er de komende tijd dus vast nog meer voorbij komen van mijn hand.
Een fijne dag nog gewenst allemaal! 

   

0 reacties:

Een reactie posten