woensdag 21 december 2016

Het jaar van Jolanda

Hallo dames,

Daar ben ik met een persoonlijk berichtje. Tot aan oudjaar gaan we met alle Noor meisjes hier op het Noor! blog laten weten hoe we het afgelopen jaar beleefd hebben. Lees je gezellig mee?


Hoe zag jouw jaar eruit bij Noor! Design?
Weer een jaar voorbij, het 4e jaar alweer van Noor! Design. Noor is inmiddels ook alweer een kleuter en gaat alweer naar de basisschool. Daardoor is mijn werkritme ook helemaal omgegooid. Ik plan mijn werkuren waarin ik ontwerpen maak nu tussen schooltijden. Best een uitdagende klus moet ik zeggen! ;-)

Wat wat jouw persoonlijke hoogtepunt bij Noor! Design in 2016?
Mijn persoonlijke hoogtepunt in 2016 was voor mij toch wel het feit dat Astrid en Jenine teruggekomen zijn als Noor! meisjes. Na een korte pauze wegens prive redenen zijn ze weer lekker terug in het nest en kunnen we weer met volle vaart vooruit. Ook de rest van het team loopt lekker en ik ben blij met alle dames die ons team dagelijks versterken.

Wat denk je dat 2017 gaat brengen voor Noor! Design?
We gaan ook in 2017 weer op dezelfde voet verder als in 2016. Op dit moment heb ik de collecties al klaar tot en met juni. Jaja ook de kerstcollecties en geloof me... dat wordt weer smullen!

Wat vind je zelf je mooiste Noor! Design kaartje van 2016?
Mijn mooiste kaartje....uhmmmm dat is even zoeken hoor maar ik denk dat dat toch wel deze is voor mij:



Rest mij nog om iedereen hele fijne kerst te wensen en een gelukkig nieuwjaar en we hopen je snel weer te mogen begroeten hier op ons blog!

Liefs,

Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit allemaal te mogen lezen. Kijk er al naar uit wat er allemaal nieuws gaat komen.
    Voor jullie allemaal een Vrolijk kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar met heel veel creativiteit erbij
    Lutgart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke berichtjes allemaal en de kaart is ook prachtig. Allemaal fijne kerstdagen en een gezond en creatief nieuwjaar gewenst. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk,fijn,mooi,gezond en creatief 2017 gewenst!
    groetjes ayten.

    BeantwoordenVerwijderen