maandag 21 november 2016

Kleine Wondertje

Hallo allemaal,

Wat is er toch elke keer weer wat leuks om een kaartje me te maken. Neem nou de "one of a kind" serie - BABY. Allemaal leuke stansjes voor babykaartjes. Zo ben ik begonnen met het maken van een tweetal roze kaartjes.


De kinderwagen heb ik uit wit cardstock gestanst en geembost. Deze heb ik op een stuk aquarel papier geplakt wat ik voorzien heb van roze Bistre. Dit is een pigment kleurpoeder waar je de leukste effecten mee kan maken. In de bovenhoek nog een bloemen toef met diverse takjes van de Vintage flourishes stansjes 6003/0027-6003-0026.

6003/0027 Vintage Flourishes Tak bladeren (dik)     6003/0026 Vintage Flourishes Tak bladeren (dun)

De tekstbanner heb ik gestempeld met de sending messages tekst set 6410/0410. Het zit eigenlijk aan elkaar maar dit heb ik op twee stukjes banner verwerkt. Daarna heb ik de kaart gemat op roze en wit cardstock.


Dit is de tweede die eigenlijk op dezelfde manier gemaakt is al de eerste. Alleen heeft deze kaart een strik erbij en een andere tekst. Deze tekst komt van de clearstaps "happy baby" 6410/0032. /De stansjes zijn ook dit keer wit gebleven en ik heb ze met foamtape wat verhoogd opgeplakt.
Ook deze kaart is gemat op roze en wit carstock. 

6003/0032 Vintage Flourishes Bloem/bladeren 4

Zo heb je op een vrij simpele manier een leuke babykaart ! Ik ga even door met de volgende want er moet ook nog een blauwe versie komen.


2 opmerkingen: