zondag 6 november 2016

Brrrrrr

Welkom hier, leuk dat je er bent. Vandaag heb ik een winters kaartje voor jullie. Heerlijk met de Noor! stansen in winter stijl.


Voor de vorm van dit winters kaartje heb ik een nieuwe card art mal van Dutch Doobadoo genomen.  Dutch Doobadoo - Card Art Triptych 2 - 470.713.315.


Deze mallen zijn echt gemakkelijk en super handig in gebruik. Je legt je mal op gewenste papier. Teken hem over met een potloodje en knippen of snijden maar. Echt in een handomdraai maak je de leukste kaarten.  We hebben inmiddels een ruim aanbod met deze mallen. 


Voor deze creatie heb ik design papier uit de Crafty Boutique set Winter gebruik. 

 

Ook deze nieuwe stansen Winter Wishes paste perfect bij mijn plaatje. Ijsberen - 6002/0581 en Ijspegelrand - 6002/0635.


Zijn ze niet cute mama en baby ijsbeer. Ze komen heet stoer achter de bomen vandaan. Happy Holidays - Kerstbomen - 6002/2056. De sterren  komen van de  One of a Kind - Kerstset huisjes 6002/0583.


Voor nu bedankt voor jullie bezoekje hier. Ik hoop dat ik met deze kaart weer wat inspiratie heb gegeven.

Fijne dag allemaal.
Lieve groetjes, 


2 opmerkingen:

  1. Wauw deze vind ik ook al zo mooi. Heel winters met de ijsberen. prachtig.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winterse kaart! Heel toevallig heb ik gisteren ook met deze mal een kaart gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen