vrijdag 19 augustus 2016

Love

Wat kleuren ze toch fijn de Winsor & Newton Brushmakers. Ik heb stempel van Noor! Design er mee ingekleurd. Deze keer eens met aqua blauwe tinten.


De Shape Art vorm die ik gebruikt heb is het model "Medal'. Ik gebruik deze zelf erg graag. Je kan er lekker veel op kwijt. Helemaal leuk vind ik de losse vlaggetjes van Noor! Design. 

6003/0028 Labels & Tags Vlaggetjes

Deze kun je leuk met een touwtje op je kaart verwerken.


Natuurlijk mogen de bloemen en vlinders niet ontbreken bij mij op een kaart. Dus vind je er wel!


Op de vlaggetjes heb ik een alfabet stans verwerkt en de tekst "Love" gestanst.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden!


Een hele fijne dag allemaal en tot de volgende keer!


3 opmerkingen:

  1. Prachtig in dat blauw!! Super hoe alles bij elkaar past.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie kleuren! Prachtig gemaakt hoor. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n mooie creatie. Kleuren matchen,alles zit gewoon goed.

    BeantwoordenVerwijderen